precis hur mina tankar går just nu

Om en timme kommer hämtningen..!


Jag tror jag har fått med mig allt som jag ska..
Jag har kollat igenom packlistan som vi fick av Ecke femton gånger och allt som står där har jag med mig iaf.

Men det är säkert något som jag har glömt...
Typ något oviktigt som tuggummi. Eller tuggummi är viktigt, men inte så viktigt att det stod med på Eckes packlista..

Kameran har jag med iallfall!
Eller jag hade tänkt att ta den löst så jag kan dokumentera HELA resan.
Men risken är väl att jag glömmer den om jag inte packar ner den.. Dilemma!

Jag packar nog ner den så kan jag ta fram den innan jag packar in grejorna i bussen.
Men bussen kommer ju och hämtar mig här..
Så då är det lite onödigt att packa ner kameran
för att den ska få vara i väskan i 10 meter och sen bli tas fram igen.
Jag får nog stoppa den i fickan..
Då borde jag inte kunna glömma den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0