taggad?

Jag är en trött tjej och ligger just nu i sängen och glor på tv.
Förstår egentligen inte varför jag är trött, inte direkt så jag har gjort något ansträngande idag..?
Kanske just därför jag är trött?


Imorgon är det lagfest som gäller, det brukar bli bland de roligaste festerna.
Vi har ju en del att fira. Till exempel att säsongen drar igång.
Taggad?
- JA

Så idag har jag köpt nya kläder som jag ska ha på mig imorgon.
It's all black. From head to toe.

Men jag har inga skor än, PANIKEN.
Och inte heller ett halsband, men det är lite mindre panik, det klarar jag mig faktiskt utan.
Men åter till skorna, hittade ett par skitsnygga på DinSko, men de kostade 499.
Det vill jag inte lägga på ett par skor från din sko, haha.
Jag bukar inte ens gå in på din sko nu för tiden..
Det blir till att rota i garderoben.


Nu börjar det någon film på ettan, Roxanne eller något.
Antar att den inte är så bra, då kan jag somna till den.

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Tack =)

kram

2009-09-26 @ 13:02:43
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Olivia

hahah de kanske jag borde få ;D

2009-09-26 @ 13:29:00
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0