torsdagtorsdagtorsdag

Idag är det torsdag, ikväll är det träning. Matcher till helgen! KanonKul.
Just nu ligger jag i soffan och kollar på tv, det är så jag kopplar av.

Åh, nu fick jag ett sms!

Jaha.. Från syrran..
"Hallå, ingen är här än!"


Vad tycker hon att jag ska göra åt saken?
Dom hade ingen träning, så hon vill nog att jag ska åka och hämta henne.

Hon hade missat att dom har träningsmatch i timrå istället för träning nu.
Tur för hon att dom inte har slarvmaja i det där laget..!!


Nu måste jag åka till stan igen..!
Puss mina älsklingar.. (?)


Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaha vad hemskt, stackaren! :D

2009-09-17 @ 18:19:35
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0