vuxet med tandställning

Det har blivit ett hack i min högra framtand uppe och när jag biter ihop hakar det fast i tandställningen nere. Jag tänkte att jag ska nog ringa till tandläkaren, men jag ska till tandregleringen på måndag så jag kan vänta.

Jag fick post idag, jag kommer ihåg när man var liten och tyckte det var så roligt att få post i brevlådan. Nu för tiden får man bara tråkiga brev, kontoutdrag från nordea så man ser hur mycket pengar man har slösat de senaste halvåret eller som idag, från tandläkaren. Ska till folktandvården i mars och få information om att tandvården sluta vara gratis efter det år man fyller nitton. Vuxenpoäng! Fast sen när jag tänker efter så kommer jag ju faktiskt ha tandställning tills jag är minst tjugo år så det blev nog inga vuxenpoäng för mig på den punkten.

Nu är det sent, jag har svårt att varva ner efter träningarna. Så därför är det skönt att vi brukar börja vid halv ett på onsdagar men imorgon ska SYV informera om högskolan klockan tio. Det är ganska viktig information ändå, men det är tråkigt att våran SYV inte kan det hon pratar om.

Nej, nu ska jag sluta tänka på meningsuppbyggnader och försöka sova.


                                       // Linda
                       

Kommentarer
Postat av: ida

Haha! Våran SYV var hos oss också kl 10 idag! :D ahahaahah :P

2009-02-25 @ 10:59:00
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0