Dåligt med gamla avsnitt

Jag borde sova nu, men det är svårt att somna efter en sen träning. Då är det ändå den tidiga träningen idag, på torsdagar slutar träningen kvart i tio. Annat är det på tisdagar då den slutar klockan elva. Det är väldigt sällan man sover innan halv två på träningskvällar. Men idag ska jag försöka somna innan halv ett. Ska bara se klart på Scrubs, när det är slut släcks lampan. Det är reklampaus nu så det är nog bara en kvart kvar. Jag är faktiskt ganska trött.

Igår började mamma sticka, det ska bli en present till någon så det är lite hemligt. När jag såg att mamma stickade så ville jag också sticka. Men det såg mycket lättare ut än vad det är. Jag har trasslat ihop garnet sjutton gånger och stickat ungeför tjugotre maskor, fick avsluta mitt i ett varv för jag trasslade till det. Ska be mamma om hjälp imorgon.

Imogron ska vi på middag hos min kusin som fyller tjugo år nästa vecka. Han vill ha en skjorta, vilket jag tycker är lite tråkigt att köpa till en tjugoåring. Men han ska få en skjorta ändå, kanske blir det något mer. Det blir jag som får sköta inhandlingen av dessa presenter, då får jag ju bestämma hur skjortan ska se ut. Vill hitta en rutig, en sådan som sångaren i scotts hade i ett program av dansbandskampen.

Jag tycker att det är tråkigt att kanal sex visar samma Scrubs-avsnitt flera gånger. Det som visas nu har jag förmodligen sett sju gånger, bara på kanal sex.

Bra att det är inte är en uppgift som ska lämnas in till min svenskalärare,
det hade förmodligen inte blivit ett högt betyg.



                                   // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0