Bloggar

Det här med bloggar är inge bra, iaf inte när man sitter och ska jobba. Har man klickat in på en blogg blir det lätt att man klickar sig vidare till nästa och nästa och nästa.

Nu är det ett tag sedan jag kom tillbaka från lunchen och jag har inte hunnat gjort mycket. Jag har bara kollar igenom felkön och fixat de fakturor jag kan. Nu är det bara fyra kvar och jag vet inte vad man gör åt felet som är på dom.

Nej nu måste jag sätta fart med min göra hög, jag tänkte ju vara klar till tre-fikat så jag kan gå hem vid halv fyra - fyra. Egentligen kan jag nog inte gå tidigare, eftersomjag va lite sen imorse och tog ut hela lunchen. Men jag får väl jobba längre imorgon istället..


Efter jobbet ska jag kanske följa med F och spela lite golf. Eller ja, spela och spela. Stå och slå lite. Då kan han få känna sig bra också, haha.
Jag tror att han försöker få mig att börja påriktigt.. Lurigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0