Fortfarande på jobbet

Snart ska vi åka hem hoppas jag! Mamma jobbar över och jag sitter här och tjänar pengar liksom, haha.

Regnar ute gör det också. Tråkigt, men det betyder att vi tränar inne ikväll, det är skönt.


Igår hade jag och F kul, vi lirade lite bandy.
Dock mår jag psykiskt dåligt över det idag. Vill inte prata mer om det.


Nu verkar det som om hon är klar.. Eller!?
Nääe.
Vad håller hon på med? Hon har ju haft hela dagen på sig.
Men jag vet hur det är, det är först efter eftermiddagsfikat man kommer igång på riktigt.
Men imorgon ska jag försöka vara flitigt även på förmiddagen.. Hur nu det ska gå till. Och jag tänkte komma hit lite tidigare så jag kan gå hem tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0