Lunchblogg

Nu ska jag dra ett inlägg innan jag går och käkar.

Idag har jag fått något att göra!!!! Äntligen.
Det är ungefär 150 fakturor från ett företag som inte har någon referens.
Så nu ska jag skriva in refernsnummret och sen skriva ansvar och verksamhet också.
Då kanske jag kan jobba över lite och ta igen tid på flexen.
Jag har ju gått hem lite tidigare nu några dagar eftersom att jag inte har haft något att göra..
Just nu ligger jag på minus 2 timmar.. OPPS.
Inte så bra kanske, men vad ska man göra?
Jag vill ju inte bara sitta här och vänta ut klockan liksom...

REFERENS REFERENS REFERENS REFERENS
Åh, vad kul det var att skriva referens, haha, PROVA! referens

referens


Kommentarer
Postat av: ida

haha nej, vad svårt de va! xDxDxD



Svar; Haha, jaa. 18 st igår och än så länge så har det varit 8 st på min blogg. ;)

2009-07-16 @ 12:32:16
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0