Min blogg

Jag satt just och kollade på min egen blogg.
Jag tänkte, vad fin den är.

Sen skrollade jag ner och upptänkte att på två veckor har jag endast skrivit 15 inlägg.
Det är för dåligt!

Nu ska jag snart gå och äta, min mage skriker efter mat.
Men jag ska vänta ett litet tag till. För då är jag ensam i matrummet och jag tycker om det så.
För då är det tyst och jag kan tänka på en massa saker, kanske läsa tidningen, utan att behöva tänka på att vara trevlig med någon. Ibland tycker jag det är skönt att slippa vara trevlig, typ varje dag på lunchen.

Om folket här vill prata lite med mig får dom nöja sig med tiden dom får på fikat.
Fast det är ganska roligt att prata med Bernadette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0