Påminnelser! <3

Idag har det kommit påminnelser! Ungefär 15 st, det är inte så många. Men nu har jag ju iallfall något att göra fram till lunch.

Jag har just insett att nästa vecka kommer jag få jobbaöver nästan varje dag..! För det är månadsbryt då och allt ska vara klart på fredagen. Det är ganska bra föär då kommer jag komma på plus i flextiden, just nu är jag på minus...



Jag ringde hem för 20 minuter sedan, ingen svarade. Så jag ringde igen, dom hade inte klivit upp än.
Skönt för dom, men om dom vill sova bort semestern får dom väl göra det då.

Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHA!!!! DU SKULLE JU OCKSÅ HA GJORT DET! FÖRRESTEN SÅ KLEV VI UPP 10.40! SÅÅÅ FARLIGT ÄR VÄL INTE DEEET?!?!?!?!

2009-07-21 @ 11:30:41
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0