BIM

Idag var det en bra dag, i alla fall eftermiddagen!
För då fick jag vg på mitt muntliga nationella prov i svenska b och jag fick ett batteri till min dator, så nu är min laptop bärbar igen!

Förmiddagen var inte lika bra men det vägdes upp av de senare händelserna.

Imorgon är jag ledig, då har jag massor av saker att göra.
Jag ska :
- Kliva upp tidigt och skjutsa ida till praktiken. 
- Åka till banken och sälja aktier så jag har råd att åka till stockholm om två veckor.
- Städa rummet...
- Lämna in telefonen på lagning..
- Kanske plugga lite
- Luncha på body in motion?

Sista punkten verkar definitivt mest intressant, med tanke på vad jag såg där idag!


Nu ska jag färga håret på mamma!

Kommentarer
Postat av: ida

vem var det du såg då då??

2009-04-02 @ 09:08:36
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0