Vilken lång...

...vecka!!

Helt galet lång vecka, det är bara torsdag..
Jag trodde det var torsdag i tisdags liksom...


Imorse när jag kom till jobbet, så kunde jag inte parkera där jag har köpt parkeringsplats....
För där var det en traktor och en lastbil som tog bort snöhögar..
Så nu står jag på en parkering med parkeringsautomat..!!!!!
HALLÅ!? Vad är det? Har man betalat parkeringsplats ska man få stå där också...

Men dom kanske är klar snart, då ska jag gå ut och parkera om.
Jag stoppade bara i pengar till 10.


Snart får man iallafall sova !
Det ska bli så skönt.

Kommentarer
Postat av: ida

Du ska bara veta vad svårt det är att le!!

2010-01-14 @ 12:56:00
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0