Jag är så dålig på att komma på rubriker..

Jag är så dålig på att komma på rubriker, tycker aldrig att jag får fram någon bra..

Nu är jag hemma efter inventeringen! Mycket skönt! Det var inte så superjobbigt som jag hade trott. Det vara bara jobbigt.
Efter blev vi glada när vi fick veta att vi som var där och slet, fick ett presentkort på sport och funktion! 300 spänn, härligt!

Nu är jag trött, det bara rullar massa siffror i huvudet.

Så nu blir det titta på eftersnacket på hockeyn och kvällsfika till det kanske. Efter det ska jag sova!

När börjar scrubs, förresten? Måste kolla upp det så jag vet när jag ska ligga i sängen..





Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: Madicken

Fin blogg!

2009-04-29 @ 22:47:43
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0