Jag är så klantig.

Jag kokade ägg till kvällsfika. När ägget var klart och jag satt i soffan tryckte lite på toppen, jag har ingen aning varför men det gjorde jag iaf. Tydligen var ägget för löst, för det gick sönder! och det skvatt ut ägg på mina byxor och strumpor.. Ja, så löst var det.. Vitan var inte ens hård. Nu är jag lite sur. För jag ville bara sitta och titta på tv ett tag, äta lite. Men då måste man springa upp och hämta papper och torka av byxor och strumpor, jobbigt!

Men nu ska jag skynda mig att göra mig klar för sängen. Vill ligga i sängen innan nästa Scrubs börjar.

Åh, nu började Scrubs och jag sitter fortfarande i soffan. Jag får väl sitta i soffan till pausen då!

God Natt.




Follow liindawestiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0