När kommer EMD då?

Snart, kanske innan helgen.
Jag vill bara ha tillbaka min dator först så jag kan lägga in bilder!

Idag lyssnade jag och Ida W på hela melodifestivalenskivan, nästan i alla fall. Hoppade över några låtar, till exempel snälla snälla snälla...
När vi hade lyssnat klart skulle vi göra oss en varsin latte, då kom vi på oss själva. Båda sjung på sweet kissin' in the moonlight, den första kyssen som du gav mig. Av alla låtar, så var det den som fastnade.


Idag innan skolan, eller på första lektionen, var det dags för tandläkaren igen. Nu har jag ont i hela huvudet, nästan. Mina hörntänder är mer framme nu än dom var när jag vaknade. Det är ju bra att jag märker resultat, men det gör så ont när tänderna flyttas så snabbt. Det drar ända upp till kindbenet. Det blir nog en eller två alvedon innan jag lägger huvudet på kudden.

Inte nog med att jag har ont i munnen, förkyld är jag också. Lagomt till påsk! Sist jag var sjuk var det sportlov. Men på påskdagen ska jag vara frisk!

Nu drog pappa ett skämt för mig. Det var inte alls kul.
- Ja just de. Du ska ringa LB, Hon vill bjuda dig på middag i morgon.
Jag trodde på han i en halv sekund, sen kom jag på att jag just har träffat hon och hon sa ingenting om någon middag.


Ikväll är jag taxi, jag väntar på att mamma ska ringa och säga att jag ska hämta hon i stan, dom har tydligen avslutningsfest på jobbet för någon som ska sluta. Om man nu kan kalla det fest..?

Jag tänkte skriva vad jag tycker om avslutningsfester, men inlägget börjar bli så långt.
                Så jag slutar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0