Vem skriver jag för?

          Idag är jag stolt över mig själv, igen! Och lite överraskad, faktiskt. Dagens träning bestod av två varv runt ryggis. Jag sprang hela tiden! Det trodde jag aldrig att jag skulle klara. Det var väl inte de två snabbaste varven som någon sprungit där, men ändå, jag sprang!
Imorgon blir det kanske en kort promenad innan skolan, har ju trots allt innebandyträning på kvällen också.


          Min mamma är så snäll, jag fick en jättefin klänning av hon i måndags. Det är meningen att jag ska ha den på studenten! Det är vit, inte så höga odds på det, med lite ljusgråa blommor på. Man ser nästan inte att det är blommor. Klänningen slutar strax ovanför knäna, så man behöver inte oroa sig så mycket över att stjärten kanske syns.. Det är ballongkjol på den också, kan det bli bättre? Den är superfin!


          Nu är det två dagar kvar till hockey-vm. Undra hur det går för sverige? Jag tror inte på vinst, med lite tur kanske det blir andra eller tredje plats. Men då skulle jag bli överraskad.
Det är inte så hög kvalitet på landslaget eftersom många av de allra bästa spelarna fortfarande spelar med sina klubblag i stanley cup. Där tror jag att Detroit vinner i år igen, eller så är det bara för att jag vill att dom ska vinna som jag tror det? Heja Zäta!


          Vem skriver jag för, egentligen? Jag menar, jag har ju inte direkt många läsare.. Jag måste nog börja göra reklam för min blogg på något sätt.. Men det är ju skönt att bara skriva också. Men nog skulle det vara lite roligare om någon läste..

Kommentarer
Postat av: ida

ahah, Oj vad du har uppdaterat!! Jag läser. :P

2009-04-24 @ 15:11:55
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0