Luuunch

Nu har jag ätit lunch, jag äter ganska sent om man jämnför med resten här. Men jag tycker det är skönt, det är liksom inte så mycket kvar av dagen efter lunch då.


Ikväll blir det Ben & Jerrys kväll med syrran, hääärligt!


Nu ska jag se om det finns något för mig att göra, förutom att lyssna på Star FM..
Star FM är en ganska bra radiokanal, den finns inte på radion i sundsvall utan man får lyssna över internet.
Star FM spelar bara musik, alltså det är inget prat förutom lite reklam och lite nyheter någon gång ibland.
Dom spelar all möjlig musik, Verkilig variation är deras slogan. Men jag tycker att dom skulle kunna spela lite mer ny musik som Enrique Iglesias - Takin' Back My Love.
Den är sjukt bra..

Kommentarer
Postat av: ida

Fett me bra , är den!

2009-07-17 @ 16:57:05
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0