TE

Jag hittade ett supergott te i köket här på jobbet idag.
Cocoste, verkligen dundergott!
Jag har redan druckit två koppar idag och vi har inte haft förmiddagsfikat än.
HAHA.

Men dock var det nästan slut på det. Så jag måste kolla om jag hittar något nytt paket någonstans. Hoppas.
Det var verkligen supergott..!



Jag skickade ett långt, bra, roligt, spännande, VIKTIGT sms till IdaD.
Jag fick ett svar tillbaka som ungefär såg ut såhär
Mhn telefon är trasig. Jag kan inte se smsen.
Dispjayen år paj.
Skriver utan att se vad jag skriver.
HAHA

Jag skickade ett mail till hon istället, för det är verkligen en superviktig grej..
Får se om hon läser mailen något idag..
Förmodligen inte om hon jobbar..
Hoppas hon kommer på träningen ikväll då, för det är verkligen viktigt!!!

Kommentarer
Postat av: ida

Svar; Hahah! Jag gillar kommentaren på mitt inlägg som du gjorde. Faktiskt så är det hela bilden jag gillar. Både männsikan som är på bilden och även kläderna! hhahahahah

2009-07-23 @ 12:52:10
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0