En söt kille..

Det är en kille på min skola som ser ut som lillebrorsan i telia-reklamen. Han är så söt! 
Jag ska skriva till han på facebook, inte att han är söt utan att han ser ut som killen i reklamen, haha!

Hoppas han blir glad, för nu är jag på väg att få skämmas lite igen.. Men jag tror att jag gillar det, att skämmas alltså. Jag utsätter alltid mig själv för grejer där jag skämms i slutändan. Det värsta är att jag vet innan att jag kommer skämmas efter. Ganska puckad eller bollad, som pappa skulle ha sagt. 




Puss med tre s.





Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: ida

Svar; Jaa! Inte mitt fel för att jag är liten! :O

2009-06-08 @ 13:02:29
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0