Helg snart, och LÖÖÖN

Ida börjar bli en kvällsmänniska, hon är uppe längre än mig till och med! 
Nu har hon just börjat tvätta också..?  Hon är ju lite sjuk..
 

 På jobbet går det bra, men jag har tryckt in så mycket information den här vecka så det är ju sjukt. 
Jag förstår inte hur jag ska kunna komma ihåg allt och sen göra allt utan att fråga någon. 
Och man vill ju inte göra en massa fel.. 
Nu är det bara en morgon kvar! Sen får jag sova igen. Det är morgonen som är värst med att jobba, tycker jag. 
När man väl är på jobbet så går det bra. Men det är så segt på morgonen så det är inte klokt! 
ÅÅH, jag får ju lön imorgon!! Skööönt, dock är det bara för en vecka, men det gör inget för jag vill inte ha bara 19 kronor på kontot, haha. 

 Snygga Jag! 
Men mina ögonfransar såg väldigt korta ut..?! Vad hände..?

Kommentarer
Postat av: ida

Svar; Jamen precis! ;)

2009-06-26 @ 15:51:27
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0