Min största kärlek är skor.

Jag och Fjålli har varit på birsta och blivit kär i en massa skor. Det är ju hur lätt som helst att bli helt såld på ett par skor! Det är ju sjukt.

Jag hittade ungefär 7 par som jag vill ha. Ett par ska jag köpa när och om dom kommer på rea. Dom kostar 750 kr nu. Om dom någon gång kostar under 500 kr ska jag köpa dom. Det är ett par sjukt höga klackar. Dom finns i rött och svart. Jag vet inte vilken färg jag ska köpa, röda är ju snyggast. 

Jag vill ha massa skor, ge mig skor. Jag måste ju ha ett eller två eller tre par snygga klackar nu i sommar när jag ska vara kontorsråtta.

Jag köpte inget på Birsta idag, men det gjorde Fjålli. Ett par ljusa jeans leggings som var lite trasiga. Hon har säkert lagt upp bilder på dom på hennes blogg, http://idawes.blogg.se

Nu ska jag kolla lite på tv kanske eller något sådant!





Follow liindawestiin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0