Morgonen är helig..!

På morgonen vill man kunna sova ut, om man inte ska upp till något vill säga. Idag ville jag sova ut. 
Fick jag det? 
- Inte riktigt.

När pappa tyckte att det var dags att kliva upp, gjorde han det och sprang om kring i huset med sina stenhårda hälar mot golvet och skrattde åt sig själv.. Sen började han skrika också och springa mellan Idas sovrum och mammas sovrum. Varje gång han kom in i något sovum skrek han något och asgravade. 
Jag var tvungen att skicka ett sms till Ida och skriva att hon skulle säga åt han att vara tyst. Vet du vad han gör då? Då går han och sätter på radion på jättehög volym.
Blir man galen eller?

Men imorgon, då ska jag upp sju, då ska han få tillbaka!




Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: Kvälls

Klok?

2009-06-06 @ 23:55:31
Postat av: Linda

inte på en fläck!!

2009-06-07 @ 08:44:06
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0