H&M

Förra året blev jag medlem i H&M club. Dom sa att det va helt gratis. Men dom glömde visst att berätta att det kostar 60 kronor om året om man handlade för mindre än 2000. 
Jag handlade tydligen för 850 kr förra året.
Men då har jag inte dragit kortet varje gång jag har handlat. Varför inte kan man då undra. Jo, av den enkla anledningen att jag inte alltid har med mig kortet. 

Men i år hade jag tänkt att bli en seriös H&M-shoppare, eller jag ska iaf komma över 2000.
Jag kan ju börja med att klicka hem något från hemsidan.






Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: ida

MEN VA? jag har aldrig betalat... och inte handlat för 2000 heller.

2009-05-20 @ 23:16:01
URL: http://idafem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0