Uscha

Träningsvärken är inte så farlig som jag trodde. Jag kan faktiskt gå! Men ont gör det, det ska jag erkänna.


Imorse, eller kvart över elva, var jag hos tandläkaren. Jag fick riktiga fästen på tänderna som kommit fram uppe. Så dom var tvyngen att slipa bort det gamla limmet på tom två tänderna. Och fy vad läskigt det var. Jag börjar nu gruva mig flr att ta bort hela tandställningen. Usch. Det är ju hur lång tid som helst till jag ska få ta bort den och jag börjar gruva mig nu liksom, hur bra är det då? Men nästa gång ska dom göra samma sak nere, så då kommer det vara obehagligt och läskigt igen. Det liksom ilade i hela huvudet. Blä.



Nu ska jag och Fjålli åka och handla åt Pappa.




Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0