Inlåst.

Idag när det inte blev träning för mig, då passade jag på  att kolla på inlåst.
Sjukt vad bra det var!

Idag fick anhöriga komma och hälsa på, det var mest mammor som kom.
Vad gulliga killarna vart, en började nästan grina.
Han var gulligast för han och hans mamma pratade inte med varandra förut.

Det var synd om en kille, för hans mamma kunde inte komma.
Hans bror fick komma istället, man såg på han att han vart lite ledsen
när han insåg att hans mamma var tvungen att stanna hemma.




Jag hade kunnat storböla till detta,
om det inte hade varit för att syrran satt och typ skrattade åt allt i avsnittet.
Nu låter det som om hon är helt hjärtlös.
Det är hon också, nej jag skojja bara.


Nej, men jag tyckte i alla fall att killarna var söta när dom blev så glad över att se mamma.
Som dom annars inte har brytt sig så mycket om.

Kommentarer
Postat av: ida

Ja, förlåt. Men det är lite ovant att se killar sådaär så det blir liksom intressant att se hur dom reagerar. ;)

2009-10-22 @ 22:30:03
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0