Vågen..

..Är mitt stjärntecken, vi vågar ska alltid väga för och nackdelar innan vi bestämmer oss för något.
Jag är extrem! Det kan ta en kvart för mig att bestämma mig för vilken glass jag ska, tex..

Idag stod det i mitt horoskop, i st, att jag skulle ha ett giviande samtal med någon i min omgivning.
Det kunde vara min chef, en släkting, en vän eller någon annan.
Kommer inte ihåg exakt vad det stod eller hur det var formulerat, hehe..

Men jag hoppas iallafall på att det är med min chef som ska säga att jag får förlängt, haha!
Ja, hoppas kan man ju göra.



Idag blir mitt nya kakel klart!

Här ser man det gamla, och Ida.

Kommentarer
Postat av: Emma s

Vi var ju som sagt och tjuvkikade härom dagen jag och mamma. Va fint det blir! Den ligger ju jätte bra till också, hoppas di kommer trivas. Men vi vill snart komma tillbaka när det är färdigt. Fast då när du är där såklart :)

2010-07-02 @ 10:28:36
URL: http://endaghosemma.blogg.se/
Postat av: ida

svar:Eller hur! ;D

2010-08-05 @ 12:21:57
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0