Soffa soffa soffa

I onsdags åkte jag till IKEA med mamma pappa och syrran.
Vi kom där ifrån med en soffa och ett soffbord + några små grejer.

När vi kom till lägenheten var det läge för att bygga ihop soffan och bordet.
Mamma och jag fick tänka och pappa skruvade. Ida hon gick väl runt och sjung eller något.
Här tänker mamma en massa!


Här också, pappa har börjar att tänka lite själv och försöker sig på att skruva ihop bordet på egen hand, vågat!
Dock klarar han det inte helt själv då han tar hjälp av Ida.




Efter ett litet tag av skruvande och tänkade så fick vi ihop grejerna.
Ganska smärtfritt, faktiskt.


Färdigt resultat!
Dock har jag fuskat lite med bilden..
När bilden togs hade jag hunnit med att köpa ett ljus och tre puffar..


Puffarna får ett eget inlägg lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0