Syrran å jag.

Man kan tro att vi inte har några andra vänner.. HAHA




Här är iaf våran min som vi gör när vi vill skratta men grejen som vi vill skratta åt inte var så superrolig.

Eller så gör vi den när det är något som är skitroligt men vi är för långt bort ifrån varandra för att börja asgrava. Typ om vi är i en affär också går vi runt och tittar på olika grejer, sen så har vi ögonkontakt och någon av oss fular sig, och det är verkligen hur roligt som helst. DÅ gör vi minen till varandra!

Helt konstigt inlägg.
Men det är så vi är, Syrran å jag.


Kommentarer
Postat av: ida

Haha! Yep, du jag syrran! KUL! :D

2010-06-23 @ 12:10:11
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0