Min snygging!


Den här jackan+keps+skor är så snyggt! Skorna syns lite dåligt på bilden eftersom Lucas ofta sparkar av sig dom, med ofta menar jag hela tiden. Han gillar inte att ha skor på sig. Och det är ju inte heller helt nödvändigt men himla gulligt!


Iaf så är det skönt med vår. Man behöver inte klä på barnen så himka mycket. Räcker med jacka.


Idag har vi varit på stan hela dagen lång. Först fika med Jill&Thea och Stina&Jeremy sedan mammagrupp efter det träffade vi Tant Anna (min kusin) och det blev lite shopping!

Nu ska jag sova tror jag, ligger redan i sängen. Ska se om house är något intressant idag om inte, så ska jag sova. Lucas sover sedan 1,5 timmar tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0