Bilder, bilder, bilder..

Ja, jag försöker få in mina bilder från iPhone till dator. Men jag lyckas inte.
Om det är någon där ute i världen som kan hjälpa mig så gör gärna det!


Iallfall så sover Lucas ute i vagnen och har så gjort i snart 2 timmar. Han vilar mellan 2-4 timmar per dag nu.
Beoende på vad vi gör. Om vi ska iväg någonstans så brukar han alltid somna i vagnen. 
Men när vi är borta brukar jag få svårt att få till en längre vila som när vi är hemma. Han är så nyfken, eller så är det jag som inte fått till rutinen på den än..  


Från vila till nattning.
Nattningen går jättesmidigt. Jag kan inte komma ihåg när jag senast behövde vagga han till sömns.
Allt som oftast lägger jag ner han i sängen och han somnar inom en halv timme. Man kan behöva ge han nappen några gånger bara. Igår fick jag gå dit två gånger. Det tog en kvart från att jag sa god natt till att han sov.
Lucas vaknar och äter på natten, 04:27 brukar han vakna. Konstigt att det är på minuten varje natt. Ibland kan det vara någon minut tidigare. Iaf så somanar han om då och vaknar ca kl 06:00.


Nu tänker ni väl "vilken skrytmåns" eller "ljugpotta".
Men om han är grinig någon dag så lovar jag att ni får veta det också.

Nu ska jag passa på att göra något.
Passa på är mitt vanligaste uttryck nu för tiden...



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-13 @ 05:16:00
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0