Söndag

Idag har vi varit i kyrkan! Det var inte förra söndagen kan jag säga!
Men det var trevligt! Jag blir alltid så himla rörd när jag är i kyrkan börjar nästan alltid gråta.
Idag var jag nära på att börja gråta, men jag höll mig och skrattade nästan hela tiden i stället.

Anledningen till att vi var i kyrkan var att de hade familjegudstjänst och babysången skulle vara med.
Så vi var med och sjung några sånger jag och Lucas.
Efter fick vi fika!
Jag fick inga bilder, men syster kan ha knäppt lite i kyrkan.


Vi hann med en sväng på stan på eftermiddag och jag fick göra av med lite pengar.

Två bodys som är som linne (2-pack) jättebra att ha under tröjor, jag tycker det är så jobbigt med tvådelat som åker isär så magen visas.. Och så brukar blöjan åka ner på halva rumpan.

  • Ett badlakan med luva. Bra att ha på babysim!
  • En vårjacka, dock i storlek 74, den var på 50%. Jag vet inte när Lucas kan ha 74 förmodligen inte i vår. han har ju 62 nu(2-4 mån)!
  • Ett par skor som matchar till en jacka+keps jag köpt innan, men jag märkte idag att kepsen kan han ha NU men inte kackan och skorna. Jag tänkte inte riktigt när jag köpte den. 68 på jacka och 68 på keps tänkte jag. Men jag tänkte inte på att han har normalt huvud med är lite mindre i kroppen..

Ja jag tror det var dagens shopping. Ca 350 kr samanlagt.



Nu sover lilleman och jag laddar för BigBrother live med Time Out.


Kommentarer
Postat av: Grannen Jennifer

Hej, ja jag vet, jag följer din blogg.. Tittade förbi och såg att du startat upp den igen. haha Om du vill, kan jag göra om din design, eller bara headern. Säj till om det behövs, har fått lite koll på alla stilmallar och kodmallar. Aja säj till om du vill! Har tråkigt så!

2011-04-14 @ 16:39:09
Postat av: stina och jeremy

skulle inte du börja blogga igen?

2011-04-14 @ 17:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0