Pinsamt..!!

Det är pinsamt att jag inte har bloggat på en vecka..!

Nu sitter jag på jobbet och väntar på en programvara så jag kan köra lite bokföringordrar.
Jobbar på kommunen som ekonomiassistent, som jag gjorde i somras!
Det är andra veckan jag jobbar nu. Jag ska vikariera här till någon gång i mitten av januari.
Kanon!
Jag har till och med fått en egen dator! Dock tog det nästan hela förra veckan för dom att få fram den.
Men nu har jag den iallafall!

Lön, det är det bästa med jobb.
Jag får förmodligen lön den 23 December, då ska jag köpa mina julklappar, haha.
Jag har hört att birsta har öppet till 22 då? Stämmer det?
Förmodligen inte eftersom det är syrran som sagt det, hon är ju så yr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0