allmänt, som kategorin heter

Nu är jag trött, även fast jag bara har varit vaken 9 timmar.. Hur går det till, egentligen?

Idag kom mamma och pappa hem, en vecka tidigare än jag hade räknat med. Det blev ju en överraskning.

Imorgon börjar en ny arbetsvecka.. Hoppas jag får mer att göra denna veckan. Nu har jag bara tre veckor kvar, sen är jag arbetslös. 


Jag tänkte att jag skulle åka till F efter träningen ikväll, men när jag ringde han så låg han och sov redan. Han börjar klockan sex imorgon också, så jag tyckte inte det var någon bra idé att stressa iväg. Jag hoppas jag får träffa honom imorgon istället. 
Jag har inte träffat han sedan fredag morgon... Jag saknar han lite.

Jag har bytt header också! Jag tog en bild bara, så länge liksom. Jag ska försöka komma med en ny ganska så snart. 
Men visst blev det fint med bara en bild liksom!?


God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0