FREDAHG

Nu skulle jag vilja göra helg, men jag måste hålla ut i ungefär 4 timmar till.
Och tittar man på min göra hög, så kommer fyra timmar inte räcka så långt..

Ikväll så är det tydligen någon slags klassfest typ, det hade jag totalt glömt.
Emma smsade och frågade om jag skulle gå, jag är inte så supersugen just nu. Men man kanske blir.
Jag kan ju åka dit en stund iallafall.

Efter jobbet ska jag fika med Anna en snabbis! Härligt, frågan är bara om det blir en snabbis eller om det tar evigheter, haha. Det brukar bli så. Men det är trevligt! Men idag kan jag inte sitta så länge, jag ska ju på klassfest..


Fyy vad jag ska sova länge imorgon. Jag har varit vaken alldeles för länge hela veckan.
Tur att det är ljust ute, så man lätt kommer upp på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0