Just NU

Jag har just nu en låt på hjärnan, så att säga.. Eller det är mer bara en rad av låten.
Det är så störande..

Det som cirkulerar just precis i detta NU, är 
You used to call me
Just to say I love you baby


Fast i mitt huvud är det mer,
 you used yoo caall  meeee babyyy just to say
Något sådant..  Om och om igen.. Ganska störande.
Det är iaf första raderna på Flipsyde - When It Was Good
Jag tror att anledningen till att jag har just den på hjärnan är att F spelade den i morse.
Det första han gjorde när han klev upp..

En annan anledning kan ju vara att den är bra också..!

Kommentarer
Postat av: ida

Ja! Men den är ju sååå bra också! :D

2009-07-22 @ 21:58:55
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0