blää

Jag hade ett jättebra inlägg på gång, men nu så läste jag skolmailen och tappade all lust att skriva..
..Och all ork till att plugga. 

Jag får väl föra disken. 
Jag har fått order från pappa, "Jag är hemma om en och en halv timme, då ska köket vara klart." 
Sa han och sen åkte han. Det är väl bäst att man gör det då, annars får man se på andra bullar. 
Det är lika bra att jag gör det nu när jag är less och inte orkar, eller vill, göra något annat. Egentligen vill jag väl inte göra disken heller. Men har man fått order så har man.

Jag var på mammas jobb imorse. Då kom det en kille och snackade med mig och mamma.
Killen: Åh, har vi fått förstärkning idag?
Mamma: Näe, men till sommaren, då blir det riktig förstärkning.
Killen, till mig: Jaha, ska du vara här i sommar? 
Jag: Japp, i sju veckor. 
Och just i den sekunden som jag sa ordet sju, insåg jag hur länge jag ska jobba där! Sju hela veckor. Det är ju jättelänge!

      In till köket..!




Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: Pius

Vad stod det i mailen då som blev så jobbigt! Har du torkat av diskbänken och spisen också? Då blir pappa glad :)

2009-05-12 @ 13:29:43
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0