dell

Nu sitter jag i soffan och kollar på Detroit - Anaheim. Den andra förlängningsperioden ska snart börja.
Men det var inte det jag tänke berätta.
Jag fick just skäll av pappa för att jag är uppe. Jag får väl vara uppe hur länge jag vill!?  
Sen berättade han för mig att jag sov i soffan förut för att jag va uppe så länge förra natten. Jag bara, Jaha som om jag inte vet det? Då frågade han om jag kan klockan och började snacka något om att dom inte ska gå och jobba så jag inte får någon mat på bordet imorgon. Alltså för att jag tydligen har väckt dom. 

Pappa är så fjantig när han ska skälla. Han ska alltid överdriva, och det är alltid svart eller vitt. Det kan inte vara något mitt i mellan, som typ blått eller ngt. Nej alltid svart eller vitt, oftast svart. Han är ganska rolig ibland faktiskt.

Men nu är det väl bäst att jag håller igen käften, inte rör mig och stänger av ljudet på tvn. Jag ska nog ta ut batterierna ur klockan också. Så jag får mat imorgon! 
HAHAHA!





Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: ida

Du hade faktiskt datan på ganska så hög volym och klockan var typ halv 1 ändå så.

2009-05-04 @ 17:37:56
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0