Fortfarande måndag

Det är måndag i en och en halv timme till.

Nu tittar jag på Project Runway. Det är nästan lika bra som Top Model, haha!


Imorgon ska jag och Fjålli luncha, för hon har ingen matlåda och det är ingen bra lunch på skolan, vi sitter just nu i rummen bredvid varandra och diskuterar över msn vart vi ska äta. Vi har en ganska liten budget och vi äter inte vad som helst. Så det kommer bli lite trixit att hitta något som passar inom ramen.

Nu är det bara måndag i en timme och en kvart till. Går det segt att skriva eller?

Nu har jag sju skoldagar kvar, fattar du? SJU DAGAR I SKOLAN. Det är sjukt... Men jag har till nästa fredag på mig att göra klart allt. Dags att sätta fart, på riktigt! 

Kan man göra så att mailen som skickas till mig på msn kommer till en annan adress? Om du förstår hur jag menar!?
Jag ska kolla upp det där nu...





Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0