Oh no.

Jag "städade" mitt rum förut, dvs alla kläder som tidigare låg på golvet låg nu på sängen. Så jag fick slänga ner alla kläder på golvet igen innan jag hittade sängen. Och nu ser det ut som det gjorde när jag vaknade idag.

Men nu ligger jag i alla fall i sängen och kollar på sexan. Och jag har insett att jag redan har sett det här avsnittet. Tröttsamt, men det kanske är bra? Då är det ju inte lika spännande och jag kanske somnar tidigare. 
Det får framtiden utvisa..!

Utvisa..? Säger man så!?




Follow liindawestiin
Follow liindawestiin
Follow liindawestiin
Follow liindawestiin
Follow liindawestiin
Follow liindawestiin
Follow liindawestiin
Follow liindawestiin
Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0