Fattig

Det är vad jag är just nu...!!
Tur att det är löning om 10 dagar.


Men det jag ville komma till.

Jag var ju igår till vårdcentralen..


Han lyssnade på lungorna, kollade hals och öron. Tog ett blodprov, snabbsänkan(?).
Men det var inget fel där någonstans så han sa att problemet måste sitta i luftrören.
Och det låter ju ganska rimligt med tanke på att jag har förkylningsastma..

Ja i alla fall, så slutade detta med 607 :- på apoteket!!! 
Förlåt, kronans droghandel!
Men 607 spänn!!! Och då tog jag inte ens ut allt han skrev ut till mig..

Han skrev ut tre grejer, jag tog bara ut två.
Pulmicort och hostmedicin. Det var morfin i den!

Den var ganska bra, jag tog i går kväll en stund innan jag skulle sova.
Och jag fick sova ända till halv 5 imorse!!


 

Nu ska jag jobba..!!

Idag kommer mamma och pappa hem! Weeyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0