Måndag 21/6-2010

Måndag = ny vecka.

Men den här veckan är ju lite kortare än alla andra, skönt!
På fredag är det sista gratis ledigheten innan jul.. Låter inte det jobbigt?!
"Det är arbetsgivarens år"



I helgen har jag försökt att få lite gjort i lägenheten, så som måla lite och sånt.
Men det blev inte många timmar av målande..

I lördags sov jag till halv ett.. Men det var behövligt!!
Jag klev upp och åkte till lägenheten, åt inte ens frukost tror jag.
När jag kom fram tryckte jag på tvn och lyssnade på bröllopet medans jag målade.

Söndagen fick jag inte heller så mycket gjort..
Då hade vi picknick med laget som tog typ halva dagen, så jag fick väl en timme i lägenheten.
Sen var det dags att laga middag, lasagne blev det! Det är så Gott!!!!!!
Utan ost såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0