Jobbigt idag

Idag har det varit en ganska jobbig dag.
Lucas har varit ledsen och skrikit.
Det är så jobbigt när han är ledsen även om han har ätit, sovit och bajsat..
Jag börjar misstänka att han kan ha ont i öronen. Han tar sig mot öronen hela tiden. Stackarn.. Jag var ju nämnligen öronbarn (tror det var öron iallafall) så det är ju inte helt omöjligt att Lucas också är det.



Nu har jag tittat på ännu ett avsnitt av Big Brother.
Jessica ar lämnat. Eller inte lämnat hon blev bortplockad, hon hade inte sovit på två nätter och började snacka massa gojja.. Samma som Rickard som blev bortplockad i lördags. För övrigt så läste jag att han är på sjukhus nu för att han mår så dåligt psykiskt. Men man ska väl inte tro på allt man läser..



Nu måste jag sova. Så jag är pigg imorgon när Lucas vaknar!
Vi ska på babysång imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma S

va kul att du börjat skriva igen :)det var av en slump jag kikade in, sicken tur =)



2011-03-10 @ 21:05:26
URL: http://endaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0